Ja nie zapomnę

"Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu?
A nawet gdyby ona zapomniała, Ja nie zapomnę!
(Iz 49, 15)

a choćby nawet matka zapomniała
i świat cię niszczył przez drogi nieskromne
a potem wzgardził tobą i zapomniał
Ja nie zapomnę

i choćby szatan zwiódl cię na twych drogach
tron przygotował na swoich kobiercach
Ja cię ochronię sercem, bo Ja kocham
z całego serca


pójdę za tobą na samo dno piekła
byś się przekonał, jak jesteś mi bliski
wszystko ci oddam, tak ciebie miłuję
z sił Moich wszystkich

proszę cię, spójrz na ranę Mego boku
jak mi zraniona miłość serce kruszy
zobacz, co znaczy, że z całego serca
i z całej duszy

Ja, Bóg Miłości, zazdrosny o ciebie
a twej miłości ciągle mi za mało
Ja pragnę razem z tobą być szczęśliwy
przez wieczność całą

Ja, Bóg Miłości, zazdrosny o ciebie
a twej miłości ciągle mi za mało
Ja pragnę razem z tobą być szczęśliwy
przez wieczność całą


słowa: ks. Mariusz Bernyś (Wiersze o Miłości i powołaniu, Apostolicum, Ząbki 2016)
muzyka: Maciej Figas