Wyznanie

jesteś dla Mnie kimś bardzo ważnym
kimś, na kim bardzo Mi zależy
kimś, kogo cenię i podziwiam
spróbuj w te słowa dziś uwierzyć

wiem, jak bardzo zmagasz się z życiem
podziwiam walkę, która toczysz
rano czekam, aż się przebudzisz
by patrzeć tobie prosto w oczy

lubię w tej ciszy, kiedy milczysz
wsłuchać się w serca twego bicie
to dla Mnie jest jak źródło w górach
z którego tryska samo życie

czy wiesz, kiedy patrzysz za okno
i zwracasz do Mnie myśli szczerze
jak sercem skupiam się na tobie
i bezgranicznie w ciebie wierzę

nagle stajesz się dla Mnie wszystkim
wiem, że mogę świat z tobą zmienić
jesteś dla Mnie źrenicą oka
najważniejszym miejsce na ziemi


nagle stajesz się dla Mnie wszystkim
wiem, że mogę świat z tobą zmienić
jesteś dla Mnie źrenicą oka
najważniejszym miejsce na ziemi

słowa: ks. Mariusz Bernyś ("Tron miłosierdzia. Wiersze", Apostolicum, Ząbki 2017)
muzyka: Emef