Ufam Tobie

prowadź mnie, Panie, w górach wzniosłych
bo w życiu trzeba piąć się wyżej
jak inni, co za Tobą poszli
i choć drogę wskazujesz krzyżem
ja ufam Tobie

chociaż potykam się o kamień
który tak ciężko stopę rani
ktoś wątpi, czy ta droga dla mnie
ktoś mądry mówi, że to na nic
ja ufam Tobie

prowadź przez słabość i upadek
przez to, że czasem w przepaść spadam
że nie wiem, czy dam sobie rade
choć milczysz i nie odpowiadasz
ja ufam Tobie

prowadź, choć świat mi się zawalił
i gdzie nie spojrzę, wszędzie ciemno
mówiłeś: ufność cię ocali
ufam, że jesteś tutaj ze mną
ja ufam Tobie

ufam, że serce to wytrzyma
i że mnie życie nie przygniecie
że mnie nie zniszczy zła godzina
i że nie jestem sam na świecie
ja ufam Tobie

słowa: ks. Mariusz Bernyś ("Tron miłosierdzia. Wiersze", Apostolicum, Ząbki 2017)
muzyka: Emef