Nie mów, że teraz jest za późno

nie mów, że teraz jest za późno
że życie ci się nie udało
jestem przy tobie właśnie teraz
i pozostanę wieczność całą

przyszedłem, żeby cię uzdrowić
spojrzeniem miłosiernym z krzyża
czujesz, jak nim dotykam serca
z miłością się do ciebie zbliżam

najpiękniejsze dusze na ziemi
są ciągle ze Mną zjednoczone
są najszczęśliwsze, chociaż cierpią
a krzyż Mój dla nich stał się tronem

nie wolno mówić, że za późno
póki w tobie ostatnie tchnienie
dla ciebie serce Mi przebili
tylko ty jesteś Mi spełnieniem

jak dobry łotr zwróć do Mnie serce
oddaj Mi krzyż swój, swoją ciemność
a przed innymi wieczność całą
będziesz szczęśliwy zawsze ze Mną

jak dobry łotr zwróć do Mnie serce
oddaj Mi krzyż swój, swoją ciemność
a przed innymi wieczność całą
będziesz szczęśliwy zawsze ze Mną

wiersz ks. Mariusza Bernysia
muzyka: Emef