Czy ty mi ufasz?

zaufaj Mi i się nie lękaj
poczuj, jak jestem bardzo blisko
jak Moja miłosierna ręka
z miłością cię prowadzi w przyszłość

zaufaj Mi, znam tajemnice
znam twego serca skryte wnętrze
to w nim odbijam swe oblicze
by pokochało jeszcze więcej

zaufaj [Mi więc] bezgranicznie
jak dziecko, co naprawdę wierzy
Ja cię przez ból i noc przeniosę
byś mógł wytrzymać to i przeżyć

zaufaj, choć wiatr w oczy wieje
ufaj, choć świat ci się zawalił
chociaż straciłeś już nadzieję,
ufaj, bo ufność cię ocali

zaufaj, żyj tylko ufnością
choć w sercu smutno dziś jak w grobie
ale zmienimy to miłością
mów tylko: Jezu, ufam Tobie

zaufaj, żyj tylko ufnością
choć w sercu smutno dziś jak w grobie
ale zmienimy to miłością
mów tylko: Jezu, ufam Tobie

słowa: ks. Mariusz Bernyś ("Tron miłosierdzia. Wiersze", Apostolicum, Ząbki 2017)
muzyka: Emef