Jezu, Jezu

1. Jezu, Jezu, me ufanie! 
Prowadź zawsze myśli me,
Bym pokładał w Tobie, Panie,
Ufnie wciąż nadzieje swe;
Niech niezłomnie wola Twa
Zawsze, wszędzie we mnie trwa.

2. Gdyś Ty, Jezu, Panem moim,
I ufnością moją bądź!
Rządź mną świętym prawem Swoim
I mądrością Swoją rządz!
Rady mi użyczaj Swej
W każdy czas w potrzebie mej!



3. Serce, myśli i zamiary,
Radość, ból i życia znój,
Nawiedzenia, szczęścia dary
Niechaj sprawia wyrok Twój;
Całkowicie wolę swą
Poddać chcę pod wolę Twą.

4. Zmiłuj się i racz mną rządzić,
Jak chce Słowa Twego treść;
Nie pozwalaj mi pobłądzić
Nie gdy serce chce mnie zwieść!
Niech się stanie, Zbawco mój,
Jak chce tego rozkaz Twój!

5. Niech nad każdą swoją sprawą
Tę koronę widzę Twą,
Coś mi zdobył męką krwawą
I niewinną śmiercią Swą.
Jezu, niech opieka Twa
Nieustannie przy mnie trwa!

słowa: Kancjonał Wschowski
muzyka: Maciej Figas ISCR