Jezu Zbawco

1. Jezu, Zbawco mojej duszy,
Do Twej piersi przytul mnie:
Gdy się wichry wkoło srożą,
W Tobie spocząć dusza chce.
O, jak błogo ufać Panu,
Serce Mu już oddać tu,
By na wieki z Nim pozostać,
Gdy nas zbudzi z śmierci snu.

2. Chroń nas pośród burz żywota,
Póki trwa pielgrzymki trud,
I do pewnej wiedź przystani
W łasce Swej Twój wierny lud.
Nie mam innej tu ucieczki,
Tyś opoką wiary mej;
Nie pozostaw mnie samego,
Od przygody chroń mnie złej.


3. A gdy Tobie ufam, Panie,
Nie przemoże mnie już wróg.
Bo pod cieniem skrzydeł Twoich
Spocznę cicho u Twych nóg.
W Tobie łaska, odkupienie,
W Tobie poświęcenia zdrój,
Boś Ty za mnie umęczony, 
Jezu, wierny Zbawco mój!

4. Tyś wiecznego źródło życia,
Źródło nowych, wiecznych sił:
Nigdy pragnąć ten nie będzie,
Kto ze źródła tego pił.
O, jak błogo ufać Panu,
Serce Mu już oddać tu,
By na wieki z Nim pozostać,
Gdy nas zbudzi z śmierci snu.

słowa: ks. Karol Wessley
muzyka: Maciej Figas ISCR