Deus spes mea

1. Deus spes mea, Bóg nadzieją moją,
On mnie prowadzi w każdej chwili życia,
Jemu powierzam całe me istnienie,
proszę wytrwale o życia zbawienie.

2. Deus spes mea, Bóg nadzieją moją,
tutaj na ziemi daje ukojenie,
choć często różne mamy przeciwności,
On nie pozwala nam na pogubienie.



3. Deus spes mea, Bóg nadzieją moją,
i mym wytrwaniem choć ciernie istnieją,
to wiem, że zawsze jest obecny przy mnie,
i czuwa ciągle nad mą duszą biedną.

4. Deus spes mea, Bóg nadzieją moją,
pozwala zawsze spocząć tu na sercu,
i abym złożył Mu swe przyrzeczenie,
On mnie otoczy swym silnym raniemien.

5. Deus spes mea, Bóg nadzieją moją,
Jemu powierzam całe życie moje,
i patrząc w przyszłość pełną niepewności,
ufam z nadzieją Jego opatrzności.

słowa: ks. Maciej Ziembicki
muzyka: Maciej Figas