Kocham Ciebie mój Jezu

1. Kocham Ciebie mój Jezu z Nazaretu,
bo trwasz przy mnie, bezwzględnie, zawsze, wciąż,
i oddaję dziś Tobie swoje życie,
jego troski, cierpienie, szczęścia dni.



Ref. Chcę uwielbiać Cię Jezu mój kochany, 
bo rozumiesz serca mego drżenie, 
nawet wtedy gdy smutek mnie przybija,
i okrywa nadzieję płaszcza cieniem.

2. Kocham Ciebie mój Jezu z Nazaretu,
w utrudzeniu codziennym dodaj sił,
Ty mój Panie jesteś zawsze sam przy mnie,
w szczęścia losu i w szarym życiu mym.

3. Kocham Ciebie mój Jezu z Nazaretu,
w tym człowieku, stojącym obok mnie,
on jest zawsze wielkim darem od Ciebie,
w smutku, dobru i życia potrzebie.

4. Kocham Ciebie mój Jezu z Nazaretu,
i bezpiecznie chcę się przy Tobie czuć,
bo Ty wciąż moje opatrujesz rany,
niszczysz wszelkie błędy w przelaniu krwi. 

słowa: ks. Maciej Ziembicki
muzyka: Maciej Figas