Poczekaj

poczekaj jeszcze, wytrzymaj, proszę
Ja wiem, że świat ci się zawalił
zbliżam się, nowe życie niosę
by cię ocalić (by cię ocalić)

już się przedzieram, poczekaj jeszcze
przez twą nieufność i zranienia
tęczą odbijam się [po deszczu]
w serca pragnieniach (w serca pragnieniach)

spójrz jestem w zorzach, kwiatach i trawie
posłuchaj, jak mi serce bije
dla ciebie światu błogosławię
dla ciebie żyję (dla ciebie żyję)

żeby twój smutek w radość przemienić
przez światło, które niosę z krzyża
byś był szczęśliwy tu na ziemi
spójrz, już się zbliżam (spójrz, już się zbliżam)

stworzyłem ciebie [wraz] z serca drżeniem
dałem ci [je] czyste jak kryształ
by [Ma] miłość na ocalenie
do ciebie przyszła (do ciebie przyszła)

słowa: ks. Mariusz Bernyś ("Tron miłosierdzia. Wiersze", Apostolicum, Ząbki 2017)
muzyka: Emef